Eilę metų rašydavau apie įdomiausius įvykius, nutikusius Lietuvos geležinkelių tinkle. Nors 2019 metai daug naujienų neatnešė, visgi nusprendžiau pasidalinti įdomiausiomis praeitų metų akimirkomis.
1. VLRD pradėjo remontuoti lenkiškus šilumvežius
2019 m. sausio mėnesį oficialiai paskelbta, kad AB "Lietuvos geležinkeliai" antrinė įmonė UAB "Vilniaus lokomotyvų remonto depas" sausio 18 d. sudarė sutartį su tarptautine Lenkijos logistikos kompanija "CTL Logistics", kuri remonto bendrovei patikėjo savo šilumvežių remontą. Kovo mėn. pastebėti suremontuoti vieni pirmųjų lenkiškų šilumvežių.
LG TEM TMH-019 ir CTL Logistics ST44-008 ir TEM2-295, Paneriai, 2019/03/09.
2. "Rusijos geležinkelių" šilumvežis 2M62U Vilniaus geležinkelio stotyje
Nors jau kuris laikas, kaip prekiniai traukiniai važiuoja aplenkdami Vilniaus geležinkelio stotį (Vilniaus aplinkkeliu), visgi 2019 m. balandžio mėn. Vilniaus prekinėje stotyje buvo paliktas sąstatas, prie kurio taip pat buvo prikabintas iš Kaliningrado srities į Rusiją transportuojamas prekinis šilumvežis 2M62U-148. Kiek yra žinoma, šilumvežis buvo transportuojamas į Unečos (Унеча) depą atlikti remonto.
RŽD 2M62U-0148, Vilniaus geležinkelio stotis, 2019/04/14.
3. Fotografavimas Kenos geležinkelio stotyje
Kena yra pasienio geležinkelio stotis, į kurią ir iš kurios atvyksta/išvyksta prekiniai ir keleiviniai sąstatai į/iš Baltarusijos Respublikos. Elektrifikavus geležinkelio ruožą nuo Naujosios Vilnios iki valstybinės sienos ir Baltarusijos Respublikoje nuo valstybinės sienos iki Molodečno, į Keną keleiviniai ir prekiniai sąstatai atvežami "Baltarusijos geležinkelių" elektrovežiais ČS4T, VL80S, BKG1 ir BKG2. Pirmą kartą fotografuoti Kenos geležinkelio stotyje yra įdomu, kadangi yra galimybė iš arti pamatyti elektrovežius. Tačiau iš mažiau patrauklių dalykų galėčiau paminėti derinimo dėl fotografavimo procedūras su pasienio tarnybomis ir sudėtingą kontaktinio tinklo infrastruktūrą, kuri apriboja galimybes padaryti gražių nuotraukų.
BČ BKG1-003 su prekiniu traukiniu, Kenos geležinkelio stotis, 2019/05/14.
BČ VL80S-614 ir ČS4T-559, Kenos geležinkelio stotis, 2019/05/14.
4. Pradėtas eksploatuoti prekinis šilumvežis 2M62K-0600
Po kelerių metų pertraukos iš "šalto" rezervo paimtas ir pradėtas eksploatuoti prekinis šilumvežis 2M62K-0600. Įdomiausia tai, kad šilumvežis nebuvo perdažytas ir liko nudažytas žalia spalva su geltonomis ir raudonomis juostomis.
LG 2M62K-0600, tarpstotis Lentvaris - Vievis, 2019/08/02.
5. Prekinis šilumvežis 2TE116 "Gargždų geležinkeliui"
2019 m. liepos 27 d. dalyvavau didelėje aviacijos šventėje Zokniuose. Po šventės laukdamas traukinio grįžti į Vilnių, Šiaulių geležinkelio stotyje pamačiau nuo Radviliškio važiuojantį prekinį traukinį, kurio sąstate taip pat buvo į Klaipėdą "Gargždų geležinkeliui" transportuojamas prekinis šilumvežis 2TE116-964. Minėtas šilumvežis 2019 m. taip ir nedirbo viešojoje geležinkelių infrastruktūroje.
LG ER20CF-010 ir 2TE116-964, Šiaulių geležinkelio stotis, 2019/07/27.
6. Ypatingas krovinys Lietuvos elektrinei
2019 m. rugsėjo 21 d. Igalinos atominėje elektrinėje buvo išmontuotas, pakrautas ant geležinkelio transporterio ir išgabentas į Elektrėnus šuntinis reaktorius, kurio svoris - net 207 t.
LG TEM TMH-018 su šuntiniu reaktoriu, tarpstotis Lentvaris - Vievis, 2019/09/21.
7. Pradėtas eksploatuoti manevrinis šilumvežis ČME3-6204
Spalio mėn. atsitiktinai užsukau į Panerių geležinkelio stotį ir buvau nustebintas, kad senasis manevrinis šilumvežis ČME3-6204 vis dar naudojamas manevravimo darbams atlikti.
LG ČME3-6204, Panerių geležinkelio stotis, 2019/10/05.
Galbūt ir daugiau įvykių būtų galima paminėti, tačiau čia paminėti faktai, kurie 2019 m. pakliuvo į mano objektyvą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą